Show menu

Returpolicy

Du kan skicka tillbaka din beställning till oss inom 30 dagar efter att du har mottagit ditt paket. Oavsett vad din anledning är. Påbörja din returprocess genom att fylla i formuläret som förklaras här nedan.

Vad gör jag om det är något fel med min vaporizer efter 30 dagar?

Kontrollera villkoren hos tillverkarens garanti som du hittar på vaporizerns produktsida. Om de problem som du har faller under garantivillkoren så kan du fortsätta med de stegen som beskrivs här under. 

Hur returnerar jag en produkt?

Du kan skicka in en returförfrågan genom att fylla i returformuläret som du hittar på våran hemsida. Formuläret är tillgängligt både för kunder som har och inte har ett konto på VapoShop och fylls i genom att följa dessa steg:

Om du har ett VapoShop konto

  1. Logga in på vaposhop.net och gå till Mitt Konto;
  2. Tryck på Ordrar på den vänstra menyn;
  3. Välj det rätta ordernumret;
  4. Tryck på den blåa Returknappen;
  5. Fyll i formuläret* (vänligen notera: att hjälpa dig i denna process går fortare om du skriver till oss på engelska eller holländska);
  6. Glöm inte att bekräfta din förfrågan.

Om du inte har ett konto på VapoShop

  1. Tryck på URL länken då fått i ditt bekräftelsemail för din order;
  2. Tryck på den blåa Returknappen;
  3. Fyll i formuläret* (vänligen notera: att hjälpa dig i denna process går fortare om du skriver till oss på engelska eller holländska);
  4. Glöm inte att bekräfta din förfrågan.

* Välj Byte om du vill få en annan produkt eller Ersätta om en produkt som du vill behålla är trasig och du helt enkelt vill ha en ny.  

Om allt gick som det ska så bör du hitta ett bekräftelsemail med ditt personliga reklamationsnummer. 

Vad händer nu?

Efter att vi mottagit din returförfrågan så kommer våra egna experter att ta en titt på din förfrågan. De kommer att bestämma om ditt problem kan ordnas på distans, som att till exempel dela med sig av lite tips och tricks om hur du använder din enhet på bästa sätt eller så kommer dem att bestämma sig för att skicka dig en ny produkt. Om det är så att våra experter känner att de måste ta en titt på produkten innan dem kan bestämma sig för om den ska lagas eller ersättas så kommer du att få en postetikett med instruktioner om hur du skickar tillbaka din enhet helt gratis. 

I vilket skick ska du skicka tillbaka enheten?

Skicka endast tillbaka produkten som det handlar om. Till exempel om du har en trasig vaporizer så behöver du endast skicka tillbaka den och inte tillhörande accessoarer som du fått med dig från början. 

Vi har tagit emot produkten, så vad händer nu?

Våra experter kommer att bekräfta ankomsten och ta tag i problemet. Om vi kan reparera produkten så kommer vi att göra det. Vi kommer att reparera den, testa den och sedan skicka tillbaka den till dig. Om vi inte kan reparera den så kommer vi att skicka tillbaka en identisk men ny produkt. Du kommer att bli kontaktad av vårt fantastiska kundservice team som kommer informera dig om du kommer få en lagad eller ny produkt. 

Frågor? 

Du kan logga in på ditt VapoShop konto för att se statusen på din retur. Känns något fortfarande oklart? Var vänlig och svara inte på bekräftarsemailet men kontakta oss gärna via detta kontaktformulär och glöm inte att nämna ditt reklamationsnummer. 

Åldersverifiering

Du måste vara 18 år eller äldre för att besöka VapoShop-webbplatsen.