Det ser ut som om du är från USA. Vi rekommenderar dig att handla av vår US partner VapeWorld.com för snabbare leverans!
×

Beställnings FAQ

Beställningar & leverans

  • När skickas min beställning?

    Din beställning kommer att levereras samma dag vi får din betalning, på villkoren att den beställda produkten finns i lager och att den adress du angivit är korrekt. Om produkten inte finns i lager får du ett meddelande via e-post. Ditt beställningsnummer kan användas för att söka statusen på din beställning när som helst.

  • Hur lång tid tar det för min beställning att komma fram?

    Vår distributionscentral ligger i Amsterdam, Nederländerna. En leverans till länder i Europa tar normalt 3-6 dagar. Transporter inom Nederländerna eller till grannländerna kan ta 1 till 3 dagar.

  • Jag har inte mottagit min beställning än, vad nu?

    Om du inte har fått din förväntade order inom den beräknade leveranstiden som nämns på hemsidan, få inte panik! Ha tålamod och vänta ett par dagar, då brevbärare i vissa länder inte alltid håller sig till sina löften. Tänk också på att (offentliga) helgdagar kan orsaka förseningar. Naturligtvis kan du också besöka ditt lokala postkontor och informera om ditt paket har levererats till din grannes hus.

  • Kan jag avbryta min beställning?

    Ja, du kan avbryta din beställning genom att kontakta oss. Om beställningen redan har levererats, kan du returnera den till oss och du kommer att återbetalas. Observera att i detta fall, fraktkostnader för returfrakten återbetalas ej.

Betalningar

  • Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

    Vi erbjuder flera betalningsalternativ. Vi accepterar överföringar till en av våra bankkonton, betalning med kreditkort, postväxlar och checkar. Holländare, Belgier och Spanjorer kan även beställa med Cash on Delivery och betala brevbäraren när paketet anländer. För mer information se den mer detaljerade betalningsinformationen.

  • Hur lång tid tar betalningsprocessen?

    Detta beror på betalningsmetoden. Kreditkortsbetalningar hanteras nästan omedelbart, medan andra metoder såsom en banköverföring och kontantbetalning kräver att vi manuellt kontrollerar och godkänner din betalning. För att säkerställa snabb behandling, vänligen inkludera alltid ditt fullständiga namn och beställningsnummer med din betalning.

Service

  • Hur kan jag nå er?

    Du kan ringa oss på +31 (0)20 4889886 under kontorstid, maila oss på info@vaposhop.com eller skicka ett meddelande på Facebook eller Twitter. Eller använd kontaktformuläret.

  • Tänk om jag inte är nöjd med produkten eller servicen?

    Vi lägger mycket kraft på våra produkter och tjänster, så vi ska göra vad vi kan för att lösa problemet. Vi erbjuder även en 30-dagars pengarna tillbaka garanti, minst 1 års garanti på vaporizers och en bekymmersfri returpolicy. Vänligen kontakta oss innan du returnerar en beställning.

  • Har ni en fysisk butik i Amsterdam?

    Nej, just nu är våra produkter endast tillgängliga på nätet.

  • När får jag ett svar?

    Om du har mejlat eller meddelat oss, kommer vi alltid att svara inom en arbetsdag. Detta innebär att meddelanden som skickats på fredag inte kan läsas förrän följande måndag. Du kan ringa oss från 9:00 till 17:00 Central European Time, måndag till fredag​​.

Integritet

  • Är paketen diskreta?

    Ja. Alla beställningar skickas i generiska förpackningar eller kuvert, utan VapoShop logotyp eller namn. De kommer bara att visa vårt logistikföretags namn, din adress och en returadress.

  • Är mina personuppgifter säkra?

    VapoShop använder en egen säker databas för att lagra kundinformation såsom namn, adress och orderhistorik. Denna information används enbart av VapoShop teamet och vår postservice för att leverera din beställning och säkerställa korrekt service. Vi behandlar all integritetskänslig information konfidentiellt och kommer aldrig dela din information med en tredje part.

    Vi erbjuder möjligheten att göra en beställning utan att skapa ett konto, där vi bara lagrar den information som behövs för leveransen.

  • Använder er hemsida cookies?

    Ja. Liksom de flesta nätbutiker, kräver VapoShop användningen av cookies för ett antal grundläggande webbplatsfunktioner som kundvagnen. Utan cookies skulle vissa delar av vår webbplats inte fungera korrekt. Vi använder även cookies för att övervaka trafiken på webbplatsen. Denna information används enbart för att förbättra vår service till dig och är inte avsedd att bryta din integritet på något sätt. Vi behandlar all integritetskänslig information konfidentiellt och kommer aldrig dela din information med en tredje part.

Andra frågor

Kan du inte hitta svaret på din fråga i FAQ ovanför? Tveka inte på att kontakta oss via email (info@vaposhop.com) eller ringa oss (+31 (0)20 4889886).

Du kan också nå oss via Facebook Messenger eller Twitter. Vårat supportteam är tillgängliga från Måndag till Fredag från 9:00 till 17:00 (CET).